"0,6% volt a vitorlázás, a többi a munka"- ezt nyiltakozta a győztes és rekorddöntő Raiffeisen Fifty-Fifty kormányosa, Józsa Márton a Samsung Stúdióban. Vele, a 3. helyezett Prospex-Delta kormányosával, Kaiser Kristóffal, valamint a leggyorsabb egytestűt, a Rafficát képviselő Király Zsolttal az Audi Speed Challenge apropóján tartottak élő kerekasztal-beszélgetést. Kaiser Kristóf azért az 54. Kékszalag Raiffeisen Nagydíjra visszatekintve elárulta, hogy ez volt a 7. versenye, de a legnehezebb mind közül. A code zeróval több problémájuk volt, az antitorziós kábel is elszakadt, de ezek az intermezzók végül nem vetették vissza nagyon a csapatot. Király Zsolt a Principessával folytatott különcsatájukat sokáig szorosnak látta, de a keszthelyi fordulónál jobban el tudott jönni a Raffica, és végül ez döntött a két hajó között. Az Audi Speed Challenge előtt megegyeztek abban, hogy bár nincs nagy szél, de attól még látványos lesz a verseny, főleg a Kékpántlikán résztvevő gyerekek számára, akik ezúttal ott lesznek ezeknek a hajóknak a fedélzetén.