„Az elmúlt évek sikeres együttműködése után biztosak vagyunk abban, hogy az 53. Kékszalag is megfelelően szolgálja majd törekvéseinket. A koronavírus világjárvány új kihívások elé állított minket is, de egy pillanatig sem volt kérdéses, hogy továbbra is névadó támogatói leszünk a versenynek, hiszen megtiszteltetés számunkra kapcsolatban lenni a hazai vitorlás élet legnagyobb eseményével. A szponzorációnk során mindig fontos célunk a figyelemfelhívás és erre jobb lehetőséget a Kékszalagnál nem igazán tudnék mondani. Bízunk abban, hogy jó szél lesz a verseny idején és izgalmas küzdelemben dőlnek el a helyezések. A vitorlássport elkötelezett támogatójaként, nagyon várjuk már az idei Kékszalagot is.” – mondta Zolnai György.
A Raiffeisen Bank vezérigazgatója azt is hozzátette, hogy az üzleti életben ők is versenyeznek, méghozzá az ügyfelek megfelelő kiszolgálásáért. A tradíciók mellett a folyamatos fejlődés és a fenntarthatóság kiemelten fontos a Raiffeisen Bank számára. Ezt stratégiát tükrözi többek között a Magyarországon elsőként piacra lépett, idén 25 éves privátbanki üzletágunk, a lakossági szegmensben továbbra is mienk az egyik legjobb mobil alkalmazás, és innovatív fizetési megoldásokat tudunk az ügyfeleinknek nyújtani” – mondta Zolnai György.